Friday 18 May 2012

Simple blog and easy

Assalamualaikum...
Well thank god. Finally my works done.... ceyh... blog nie aku da solek lawa-lawa kasi simple gitu..
Tapi tataw la kan.... cantik ke ta? sbb lain org lain menilai.. bagy aku its nice..btw nanty la aku update post terbaru.. cause i'm tired guys, hole day just surfing and surfing(aiseyman smpai kejang otak)Oke la ni.. nanty aku touchup la kasi cun skit(vavavoom ghitu)...biar meriah gitu wey... tapy apakn daya aku tak mampu na buad sume tu hari ni... so enjoy la .. korang na selongkar blog ni pun tape, sbb entrynye sume aq delete.. pndai2 la korang na godek2 blog ni... kod2x citarasa korang same cam aku kn mne la taw... aku skrang baik hati aku da buang link tuk hlang org copy.. pity for me aq trbuang link html uh.... soon aku cari blik.. dangerous la kita kena take care blog...  oke la wasalam... :D 

No comments:

Post a Comment